Mercedes-W115-gwiazda

Zlot Mercedes South Side Crew – fotorelacja

Zdjęcia zostały zrobione przez niezastąpionych: Klaudię Heintze z bloga Sabbath of Senses, oraz mojego kolegę-fotografa Michała, którego możecie kojarzyć z innych wpisów na moim blogu oraz z profilu na Instagramie @lysy_w_kartonie. Jeśli chcielibyście te zdjęcia w nieobrobionej formie, możecie się do nich odezwać, chętnie wam coś wyślą. Impreza oczywiście organizowana była przez Mercedes South Side Crew, którym pragnę podziękować za bezbłędną organizację i wspaniałą atmosferę. Jeśli to ma być prognoza całego tego roku, to zarówno wam jak i sobie takiego roku właśnie życzę! Tymczasem, zapraszam na galerię. Każde zdjęcie będzie przy okazji opatrzone moim komentarzem.

Trzy pierwsze mercedesy to W203 SportCoupe. Co ciekawe, ta wersja nadwoziowa klasy C była potem produkowana z frontem od kolejnej generacji czyli W204 jako CLC.

Mam mieszane uczucia. Bo z jednej strony, mogę czuć się lepszy, bo na moim aucie pękający lakier nie jest okleiną. A z drugiej strony… No właśnie, na moim aucie pękający lakier nie jest okleiną.

Najszybsza taksówka zawsze wzbudza największe zainteresowanie, czyli Mercedes W210 „Okular” Brabus B10. Istne szaleństwo.

Przed Okularem był natomiast Baleron (W124), tutaj, silnik 3.0TD zdaje się z turbo większym niż cały silnik w Skodzie Citigo.

Tu widać wlot powietrza na przednim błotniku Balerona. Wlot ten, jest o tyle ciekawy, że swego czasu był on bardzo popularny w świecie tuningu, Wycinano go z W124 i wspawywano go w przednie błotniki… czego popadnie w sumie.

Przed W124 był W123, czyli tak zwana Beczka. Przy okazji tego zdjęcia, mogę wam powiedzieć coś ciekawego. Mianowicie, jedną z cech wersji amerykańskiej różniącą ją od europejskiej są przednie lampy. W USA były podwójne okrągłe, w Europie z kolei pod jednym kloszem znajdowały się dwie prostokątne lampy.

To jest zdaje się W115, ale szczerze nie jestem pewny, stare Mercedesy mimo, że stylowe, to nie moja bajka.
Edit: Jest to W108, dzięki Łukaszu

Dobra, to jest COŚ. To jest Mercedes Klasy S W140 czyli tak zwana „Locha”. Jedną z legend na temat tego auta jest to, że projektant tego auta do tej pory tego projektu nie lubi, bo dach jest za wysoko. Pierwotnie miał być sporo niżej, niestety wtedy nikt nie był w stanie zmieścić się na tylną kanapę.

Wiecie co to jest za guziczek? To jest wysuwająca się antenka, która ma pomagać przy parkowaniu. Gdy się wysunie, kierowca wie gdzie kończy się samochód. Proste. Co ciekawe, ten ficzur był dostępny tylko w pierwszych rocznikach produkcji Lochy.

To też jest Locha. Ale nie byle jaka locha. Ten konkretny egzemplarz stał przez lata w szopie. Co ciekawe, po tym postoju odpalił od razu. Ach! Jest to wersja S600, czyli topowa, z V12 pod maską.

To zdjęcie nie jest idealne, ale wzór felg jest OCH WSPANIAŁY. Chcę taki na każdym swoim aucie. Anyway, znajdują się one na następcy W140 czyli W220.

V8 KOMPRESSOR, wiesz Pan co to znaczy? Ja wiem! Znaczy to, że jest to SL55 AMG!

Skoro już przy AMG jesteśmy… To jest G55 AMG. Prawdziwy Brutal.

Tu chciałem porównać dwie klasy A w wersjach AMG. Niestety, nowsza wersja po prawej nie jest AMG. Ma tylko pakiet stylizacyjny AMG. Cóż.

Tu za to jest powiedzmy Klasa A w AMG. Powiedzmy, bo to nie jest A tylko GLA, jej uterenowiony kuzyn. Konkretnie jest to wersja GLA35, czyli to słabsze AMG. Jedna rzecz mnie tylko męczy, po co wybierać GLA skoro jest GLB?

Ale zwycięzca zlotu może być tylko jeden. a///mg

2 thoughts on “Zlot Mercedes South Side Crew – fotorelacja”

  1. Pingback: 5 Najciekawszych modeli Mercedesa - ivolucja.pl

  2. Pingback: Zlot Mercedes South Side Crew i rajd na orientację - relacja - ivolucja.pl

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Udostępnij ten wpis:

czytaj inne wpisy:

Czarna magia tuningu czyli styl Donk

Duże felgi potrafią zepsuć wygląd samochodu. Ale nie w tym przypadku. Na pewno natknęliście się w internecie na zdjęcie auta na przerośniętych felgach. Na przykład nowego Camaro na obręczach tak wielkich, że prześwit wygląda raczej jak z terenówki, a nie jak auta sportowego. Na przykład coś takiego: zdjęcie: @Carscoopscom na Facebook’u To nie jest Donk.

Czytaj więcej »

Wyjaśnijmy sobie jedno: auta elektryczne mają zalety.

I nie, wcale nie chodzi o to, że dostałem kupę siana od Elona Muska. Głównie dlatego, że nie dostałem. Znaczy, jeśli miałbym dostać to z miłą chęcią podam numer konta. Ale póki nie dostałem (albo jesteście w stanie uwierzyć, że nie dostałem) żadnych pieniędzy by promować EV’ki to możecie być pewni, że moja opinia jest

Czytaj więcej »

F1 to ciężki kawałek chleba – tych 9 producentów się o tym przekonało.

Branie udziału w zawodach F1 może pójść w dwie strony – albo stracicie pieniądze i coś wygracie, albo stracicie pieniądze. Wyobraźcie sobie taki scenariusz: wygrywacie w “Turbo-totku – Loterii z Kompresorem” niesamowitą ilość pieniędzy. Naprawdę taki szmal, że głowa mała. Taką ilość cebulionów, że możecie wypełnić nimi skarbiec Sknerusa McKwacza i nawet nie poczuć różnicy.

Czytaj więcej »

Marcello Gandini zmarł – ale jego dziedzictwo będzie wieczne.

Czasem rozmyślam nad nieśmiertelnością. Czy jesteśmy w stanie ją osiągnąć? Okazuje się, że tak. I jest to zaskakująco… hm. Powiedziałbym, że proste, ale chyba nie o to słowo mi chodzi. To co mam na myśli to to, że osiągnięcie nieśmiertelności nie wymaga odprawiania szamańskich rytuałów lub grzebania w genomie człowieka i wydobywania najlepszych cech. Ani

Czytaj więcej »

Myślicie, że wiecie czym jest bałagan? Oto historia Porsche 911!

Bez wątpienia możemy uznać, że Porsche 911 to jeden z najważniejszych samochodów sportowych wszechczasów. Ale jego historia to straszny chaos. Będę szczery – od dłuższego czasu zabierałem się do napisania tego wpisu, ale im bardziej wertowałem historię Porsche 911, tym bardziej nie wiedziałem za co się chwycić i jak ten temat ugryźć. W większości samochodów

Czytaj więcej »